Bel nu +31 6 12 30 82 58
Meest gestelde
vragen
Stel dat ik mijn code kwijt ben?

Geen paniek, hier hebben we ons calamiteiten nummer voor.

Hoort het restaurant bij het strandhotel?

In zekere zin wel. Strandpaviljoen Zoomers is van dezelfde eigenaren en noemen we daarom ook ons zusje. Wij hebben een nauwe samenwerking met arrangementen etc.

Kan ik ook een massage boeken?

Jazeker dat kan, wij hebben een vaste partner met wie wij samen werken. Nokori Massages komt massages geven op de kamer of in de zomermaanden bij Strandpaviljoen Zoomers.  Menu: Omgeving voor meer info.

Tot hoe laat mag ik het hotel in?

Aangezien je zelf de toegangscode hebt kun je het hotel in en uit wanneer je wil. Je hoeft bij ons niet in te checken. Echter als je verblijf is afgelopen dien je die dag de kamer voor 10 uur 's morgens te verlaten.

Is er ook een receptie?

Nee, in ons strandhotel is geen receptie aanwezig. Hotelgasten boeken en betalen vooraf online en krijgen per mail een persoonlijke toegangscode voor de kamer. In de koffiecorner spreekt de manager de persoonlijke wensen en details met gasten door. Je krijgt indien gewenst advies op maat en tips over de omgeving.

Kan ik mijn boeking annuleren?

Nee, in onze voorwaarden, op de homepage en in de bevestigingsmail die verstuurd wordt staat dat onze reserveringen non-refundable zijn. Wat inhoudt dat er geen terugbetaling mogelijk is. Als de boeking is gemaakt ga je akkoord met een definitieve betaling.

Waar ligt het strandhotel?

Het hotel ligt aan de kust in Castricum, bovenop het duin met zicht op de Noordzee.

Is het hotel het hele jaar open?

Ons strandhotel is het hele jaar geopend.

Kan ik eten in het hotel?

Op loopafstand zit Strandpaviljoen Zoomers waar we de hele dag lekker eten serveren.