Bel nu +31251342383
Meest gestelde
vragen
Stel dat ik mijn code kwijt ben?

Geen paniek, hier hebben we ons calamiteiten nummer voor.

Zijn huisdieren welkom in het hotel?

Nee, hoewel wij enorme dierenliefhebbers zijn, mogen huisdieren niet in het hotel verblijven in verband met hygiëne en allergieën.

Hoort Strandpaviljoen Zoomers bij het strandhotel?

In zekere zin wel. Strandpaviljoen Zoomers is van dezelfde eigenaren en noemen we daarom ook ons zusje. Wij hebben een nauwe samenwerking met arrangementen etc.

Is er ook een receptie?

Nee, in ons strandhotel is geen receptie aanwezig. Hotelgasten boeken en betalen vooraf online en krijgen per mail een persoonlijke toegangscode voor de kamer. Overdag is er altijd iemand aanwezig die je te woord kan staan. Je krijgt indien gewenst advies op maat en tips over de omgeving.

Tot hoe laat mag ik het hotel in?

Aangezien je zelf de toegangscode hebt kun je het hotel in en uit wanneer je wil. Je hoeft bij ons niet in te checken. Echter als je verblijf is afgelopen dien je die dag de kamer voor 11 uur 's morgens te verlaten.

Kan ik mijn boeking annuleren?

Nee, in onze voorwaarden, op de homepage en in de bevestigingsmail die verstuurd wordt staat dat onze reserveringen non-refundable zijn. Wat inhoudt dat er geen terugbetaling mogelijk is. Als de boeking is gemaakt ga je akkoord met een definitieve betaling.

Waar ligt het strandhotel?

Het hotel ligt aan de kust in Castricum, bovenop het duin met zicht op de Noordzee.

Is het hotel het hele jaar open?

Ja, ons strandhotel is het hele jaar geopend.

Kan ik eten in het hotel?

Op loopafstand zit Strandpaviljoen Zoomers waar we de hele dag lekker eten serveren. Daarnaast beschikt elke kamer over een eigen design kitchenette met koelkast.